Zwroty i reklamacje

Twój produkt uległ uszkodzeniu? Zakupiłeś nie ten rozmiar lub kolor ubrania? Spokojnie... w GTAC nie ma problemu z reklamacją, czy wymianą towaru. Wszystko zostanie załatwione szybko, sprawnie i oczywiście w 100% profesjonalnie.

 

Pamiętaj, nowe towary zakupione drogą internetową możesz zwrócić. Poinformuj nas, o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to aż 100 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.

 

Aby przyspieszyć procedurę reklamacji lub zwrotu, proszę zastowować się do poniższych wskazówek:

 

  • Jeśli nie posiadasz konta lub zakup został dokonany poprzez aukcję lub telefonicznie i nie chcesz się rejestrować, skorzystaj z formularza do wydruku (kliknij aby pobrać i wydrukować a następnie dołącz do przesyłki):
  • FORMULARZ ZWROTU
  • FORMULARZ REKLAMACJI (jako nr protokołu wpisz nr zamówienia)
  • Jeśli posiadasz konto. W celu zareklamowania, wymiany na inny rozmiar/kolor bądź zwrotu zakupionego towaru, należy zalogować się w GTAC.
  • Rejestracja w systemie pozwala śledzić status reklamacji / zwrotu / wymiany  i przesyłać dodatkowe informacje do nas.
  • Po zalogowaniu się można też wydrukować formularz reklamacji/zwrotu oraz etykietę nadawczą na przesyłkę.
  • Cały proces zajmie mniej niż 5 minut.
  • W przypadku problemów z rejestracją postępowania lub uzupełnianiem formularza prosimy o kontakt z BOK

 

 

Pamiętaj! System RMA nie służy do kontaktu z Serwisem ani Działem Obsługi, po założeniu RMA prosimy o postępowanie wg poniższej instrukcji, w innym przypadku po upłynięciu 14 dni zgłoszenie zostanie wycofane.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych formą "za pobraniem", bez wcześniejszego zgłoszenia tego typu przesyłki oraz zgody Sklepu na jej przyjęcie. Wszystkie przesyłki skierowane do Sklepu formą "za pobraniem" ulegną odmowie przyjęcia i zostaną zwrócone do nadawcy.

 

 


 

 

I REKLAMACJA

 

1. Wygeneruj zgłoszenie reklamacyjne za pomocą systemu RMA:
Po zalogowaniu się kliknij tutaj:  ZŁÓŻ REKLAMACJĘ / Możesz także  przeglądarce wpisać adres http://GTAC.pl/rma/
Zostaniesz przeniesiony do systemu RMA, służącemu wygenerowaniu Twojej reklamacji.

2. Spakuj produkt w oryginalne opakowanie (jeśli to możliwe), dołącz dowód zakupu (faktura luba paragon). Jeśli jest to jeden produkt z całego zamówienia może być to kopia dowodu zakupu.

3. Na paczce wyraźnie napisz numer RMA, który zostanie Ci przydzielony przez system (np. RMA 12610).

4. Zaadresuj paczkę na poniższe dane, następnie poinformuj nas telefonicznie lub przez e-mail, że paczka jest już przygotowana i możemy wysłać po nią kuriera lub paczkę możesz odesłać samodzielnie i dostarczyć np drogą e-mail skan lub zdjęcie rachunku od przewoźnika w celu odzyskania kosztów odesłania Towaru (do maksymalnej wysokości kosztu, który ponosi sprzedawca odbierając uszkodzony Towar).

 

Logbox
Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20,
Panattoni Airport Park Wrocław
54-615 Wrocław
(POLSKA)
 

5. Serwis naprawi lub wymieni Twój produkt na wolny od wad lub zwróci odpowiednią należność w teminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki. W niektórych przypadkach, może się okazać iż naprawa wymagać będzie specjalnych częśći, wtedy czas naprawy może się wydłużyć. W każdym takim przypadku, serwis będzie się kontaktował z Tobą i informował na bierząco o postępach.

6. Pamiętaj aby zapoznać się dokładnie z regulaminem procedury RMA, zastosowanie sie do niego, pozwoli szybko i sprawnie zakończyć postępowanie reklamacyjne.

7. Jeśli nie posiadasz konta pomiń punkty 1-3, pobierz i wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI (jako nr protokołu wpisz nr zamówienia), dołącz go do przesyłki i kontunuuj od punktu 4.

 

 


 

 

II ZWROT TOWARU LUB WYMIANA NA INNY ROZMIAR/KOLOR

 

Oprócz standardowych warunków zwrotu towaru ujętych w ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (14 dni), Sprzedający oferuje możliwość odstąpienia przez Kupującego od umowy sprzedaży towaru oraz w związku z tym zwrotu lub wymiany towaru w czasie do 100 dni od dnia otrzymania towaru.

 

Pobierz i wydrukuj FORMULARZ ZWROTU, dołącz go do przesyłki i wyślij na wskazany poniżej adres.

Jeśli posiadasz konto w sklepie, możesz wypełnić i wydrukować e-formularz zwrotu/wymiany (jest wymagane wcześniejsze zalogowanie się do systemu), w ten sposób możesz monitorować postęp swojego zgłoszenia. Paczkę należy odesłać na adres:

 

Logbox
Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20,
Panattoni Airport Park Wrocław
54-615 Wrocław
(POLSKA)

 

W formularzu zwrotu należy wskazać numer konta i dane adresowe, na które ma nastąpić zwrot świadczenia. Brak wskazania tych danych w zgłoszeniu uniemożliwi Sprzedającemu zwrot świadczenia.

 

 

Informacje dodatkowe dla osób zwracających zakupiony Towar:

 

  • Towar podlegający zwrotowi lub wymianie w miarę możliwości powinien zostać przesłany wraz z jego oryginalnym opakowaniem.Towar zwracany musi zawierać wszystkie elementy zestawu, nie może być uszkodzony oraz nie może posiadać śladów eksploatacji, za wyjątkiem śladów uzasadnionych zwykłym zarządem.
  • Towar modyfikowany na życzenie klienta nie podlega zwrotowi.
  • W przypadku złożenia przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy do 100 dni od dnia otrzymania towaru – Sprzedający nie pokrywa kosztów wysyłki zwracanego lub wymienianego towaru. W tej sytuacji koszty wysyłki pokrywa Kupujący.
  • W przypadku uwzględnienia żądania zwrotu lub wymiany towaru, zwrot należności dokonywany będzie niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży wraz z przedmiotem postępowania.
  • Jeżeli zwrot dokonywany jest w celu wymiany towaru na inny, w formularzu zwrotu należy wskazać kod towaru zamiennika (lub link). Wskazanie towaru zamiennego znacznie przyśpieszy proces wymiany.
  • Korzystanie z sugerowanej procedury zwrotnej nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego do odstąpienia od umowy wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271). 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel